تقدیر از برندگان مسابقه دوچرخه سواری توسط کانون بقیه الله

شعبانی گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) از برگزیدگان مسابقه دوچرخه سواری تقدیر شد.

«ابراهیم شعبانی» با اشاره به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مراسمی به برندگان مسابقه دوچرخه سواری توسط کانون فرهنگی هنری بقیه الله، مسجد زاغرام و هیات دوچرخه سواری شهرستان تفرش تقدیر شد.


مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله ، مسجد زاغرم تفرش افزود: همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی با حضور پرشور اعضای کانون در تفرش برگزار شد.

 

وی هفته وحدت را فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ دینی و اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان دانست و بیان کرد: این همایش با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ دینی و اسلامی و همچنین ایجاد نشاط و شادابی در بین همگان به ویژه اعضای کانون برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله، مسجد زاغرم تفرش همچنین از برگزاری مراسم جشن ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام خبر داد و گفت: این جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.


شعبانی همچنین از اهدای جوایز به فعالان کانون فرهنگی هنری بقیه الله نیز اشاره کرد و گفت: این مهم با هدف تشویق این عزیزان به فعالیت های فرهنگی برگزار شد.

کد خبر 1109227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha