اعضای کانون امامزاده سیدجعفربن موسی بن حسن (ع) به دیدار خانواده شهدای اهل تسنن رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدجعفربن موسی بن حسن (ع) گفت: تعدادی از اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدجعفربن موسی بن حسن همزمان با هفته وحدت به دیدار خانواده شهدای اهل تسنن رفتند.

«مهین توکلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تعدادی از اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدجعفربن موسی بن حسن همزمان با هفته وحدت به دیدار خانواده شهدای اهل تسنن رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدجعفربن موسی بن حسن (ع) تصریح کرد: این برنامه فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه چنین برنامه های معنوی با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا است، افزود: در این برنامه از مادر شهید برای فداکاری، صبر و استقامت ایشان تجلیل و تکریم شد.

 

توکلی خاطر نشان کرد: اهل تسنن نیز مانند سایر ادیان و مذاهب در دوران جنگ تحمیلی به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در دفاع از میهن اسلامی لبیک گفتند و در صف اول مبارزه با استکبار گام برداشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدجعفربن موسی بن حسن (ع) یادآور شد: ایثار و فداکاری شهدا را فراموش نخواهیم کرد و راه آنها را در میدان نبرد علیه استکبار ادامه خواهیم داد.

 

توکلی اضافه کرد: شهدا بهترین الگوی فداکاری در طول تاریخ هستند و نباید فراموش کنیم که آنها انسان مومن و پاک بودند که با ایثار پا در میدان نبرد گذاشتند تا ادامه راه امام حسین (ع) در دفاع از دین مبین اسلام باشند.

کد خبر 1109229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha