توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (دوشنبه ۳ آبان) در آیین توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی که در مجتمع مهر شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی در قالب طرح قربانی بین عزتمندان با هدف امید آفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که استان چهارمحال و بختیاری درگیر اتفاقات مربوط به ویروس کرونا است صورت گرفته است.

 

وی ابراز کرد: این کمک های مومنانه با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

 

مظاهری تصریح کرد: توزیع بسته‌های گوشت توسط کانون‌های فرهنگی و هنری در شهرستان اردل، بن، بروجن و کوهرنگ انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست عزتمندان واقعی برسد.

 

وی گفت: در این مرحله از توزیع گوشت‌های متبرک قربانی، نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز به بسته‌های گوشت متبرک قربانی اضافه شده و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب ‌دیده در ایام شیوع کرونا توزیع می‌شود.

 

مظاهری با اشاره به اینکه در این مرحله ۱۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی به مناطق محروم استان ارسال می شود افزود: بسته های گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۳۰ نقطه استان بین عزتمندان توزیع می شود.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در نهمین مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی و چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی را با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به عزتمندان توزیع کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: خیران و مردم نیکوکار جهت مشارکت در هزینه ‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه (ع) و مشارکت در اجرای طرح های قربانی می توانند کمک های نقدی خود را از طریق روش‌های khadije.com/donate?nazr=qorbani-aval-mah، بخش اهدای کمک نقدی در وب ‌سایت موسسه به نشانی Khadije.com و کارت به کارت به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ به نام موسسه حضرت خدیجه (س) پرداخت کنند.

 

کد خبر 1109248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha