جشنواره بازی های بومی و محلی  در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت برگزار شد

گرانمایه گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی با حضورجوانان و نوجوانان بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت به همت کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شد.

« جاسم گرانمایه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: جشنواره بازی های بومی محلی در کوهنانی با حضور 400 عضور کانون های مساجد  و دوستداران ورزش این بخش برگزار شده است.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان کوهدشت افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی جشنواره بازی های بومی محلی از 26مهر تا 3 آبان ماه در بخش کوهنانی برگزار می شود.

 

وی افزود: این جشنواره در رشته های دو میدانی، شطرنج، دارت، هفت سنگ، طناب کشب، تنیس روی میز و دال پلان،  در روستای  ده کرمعلی برگزار شده است.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان کوهدشت بیان کرد: این سری از مسابقات در 2 روز مجزا ویژه برادران و خواهران برگزار شده است و به تیم ها و نفرات برتر جوایزی اهداء شده است.

 

 گرانمایه اظهار داشت: برنامه های ورزشی با رویکرد تقویت فرهنگ ورزش و سلامتی در بین آحاد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان برگزار شده است.

 

 

رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان کوهدشت افزود: این سری از مسابقات با حضور400 نفر از دوستداران ورزش های بومی و محلی در روستای کرمعلی بخش کوهنانی برگزار شد.

کد خبر 1109256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha