مسجد «حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام» روستای سست کلنگ زنی شد

ساخت دومین مسجد روستای سست اسفراین به همت اهالی مسجدی این روستا و با حضور امام جمعه و فرماندار اسفراین همزمان با میلاد رسول مهربانی ها، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله و سلم) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دومین  مسجد روستای سست از توابع شهرستان اسفراین به همت خیرین و اهالی مسجدی این روستا، همزمان با میلاد رسول اکرم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و سلاله مطهرش، حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، امام جمعه و نیز کرامتی، فرماندار این شهرستان  کلنگ زنی و مراحل ساخت این بنا آغاز شد.

 

«حسن پورثابت» مدیر کانون فرهنگی و هنری رسالت مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام)  روستای سست اسفراین  در حاشیه برگزاری مراسم کلنگ زنی احداث مسجد، گفت: زمینی به مساحت 6 هزار و 800 متر توسط خیرین برای اقدامات عمرانی روستا اهدا شده که یک هزار و 800 مترمربع از آن به ساخت مسجد اختصاص یافته است.

 

وی اضافه کرد: مسجد با نام  حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) در زیربنای هزار و 800 متر مربع در دوطبقه  احداث می شود.

 

پورثابت اعلام کرد: ساخت مسجد دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن توسط خیرین تامین شده و نیاز به کمک های خیرانه و خداپسندانه دیگر هستیم.

 

وی همچنین اعلام کرد: امام جمعه اسفراین و نیز فرماندار، ساخت مسجد را مورد توجه قرار داده و از کارهای ارزشمند و مهم خواندند و از تکمیل آن، اعلام حمایت کردند.

 

گفتنی است، روستای سست در دهستان روئین اسفراین قرار دارد که بر اساس سرشماری نفوس مسکن در سال ۱۳۹۰، دارای دو هزار و 876 نفر جمعیت است.

 

کد خبر 1109306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha