تهیه و پخش ۱۵ هزار دقیقه برنامه با موضوع کنگره ۳۵۳۵ شهید استان از صدا و سیمای مرکز زنجان

به گفته لطیفی، در مجموع ۱۵ هزار دقیقه برنامه با موضوع کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تهیه و از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در نشست خبری کمیته ارتباطات و رسانه ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار کرد: در روز اجلاسیه ایران اسلامی میزبان 3535 شهید استان زنجان خواهند بود.

 

محسن لطیفی با اشاره به رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، گفت: شهدا انسان های وارسته ای هستند که جان خود را با خداوند معامله کردند.

 

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره از مدت ها پیش در استان آغاز شده است و جلسات بسیاری در قالب این کنگره تشکیل شده است.

 

لطیفی با اشاره به فعالیت 24 کمیته ذیل این کنگره گفت: 19 یادواره شهدا در شهرستان های استان زنجان برگزار شد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه صدا 25 عنوان برنامه به مدت 7529 دقیقه در قالب 500 قسمت با موضوع ایثار و شهادت در رادیو پخش شده است.

 

به گفته وی، در حوزه سیما 5885 دقیقه برنامه در ساختارهای مختلف در 100 قسمت و 21 عنوان با 98 ساعت از رزمندگان استان زنجان تهیه و پخش شده است. در حوزه خبر بالغ بر 100 گزارش در 690 دقیقه تولید و پخش شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در معاونت فضای مجازی نیز 370 اثر به مدت هفت ساعت تهیه و پخش شد. در مجموع 15 هزار دقیقه برنامه در خصوص رزمندگان استان زنجان تهیه و پخش شده است.

کد خبر 1109308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha