متخلفان صنفی در دهلران ۸ میلیارد ریال جریمه شدند

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری واحدهای متخلف صنفی این شهرستان۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

«مرتضی مهدوی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته که تعداد ۱۴۹ واحد متخلف در این بازدیدها شناسایی شده اند.

 

وی عمده تخلفات این واحدها را گرانفروشی و درج نکردن قیمت و رعایت نکردن بهداشت ذکر کرد و افزود: این واحدها به ۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال جریمه محکوم شده‌اند.

 

مهدوی گفت: از ابتدای سال برای تعادل قیمت ها نیز ۲۶۶ تن برنج ۵۳ تن روغن، ۲۶ تن مرغ منجمد و ۸۵ تن شکر با قیمت مصوب در شهرستان توزیع شده است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران، افزود: تا پایان ماه نیز ۱۱ تن مرغ و ۲۶ تن برنج برای تنظیم بازار در دستور کار است.

 

مهدوی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند با شماره تلفن 33725555 و یا سامانه تلفنی ۱۲۴ به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت تماس برقرار کرده و هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

 

 

کد خبر 1109410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha