همراهی و همدلی مثل زدنی مردم استان اردبیل در سفر ریاست جمهوری

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل با صدور پیام تشکر حضور مردم همیشه در صحنه و همراه و همدلی در سفر ریاست جمهوری را عزت آفرین خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل با صدور پیام تشکر حضور مردم همیشه در صحنه و همراه و همدلی در سفر ریاست جمهوری را عزت آفرین خواند.

 

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم شریف و عزیز استان اردبیل، اکنون که با همراهی و همدلی مثال زدنی همه هم استانی های عزیز، سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری و تعدادی از وزرای محترم به استان با تصمیماتی امیدوارکننده به اتمام رسیده، لازم می دانم از جانب خود و به نیابت از هیات محترم دولت از آحاد مردم شریف و خونگرم استان اردبیل تقدیر و تشکر نمایم.

 

با وجود شور و شوق بسیاری که در مردم استان جهت دیدار با رئیس جمهور محبوب شان وجود داشت، بدلیل شرایط کرونایی و محدودیت های ناشی از آن، حضور عموم مردم استان جهت این دیدارهای گسترده فراهم نشد، لکن این سفر برکات بسیار ارزشمندی از جمله آشنایی نزدیک و ملموس دولت محترم و شخص ریاست محترم جمهور نسبت به مسایل و مشکلات مردم استان، به ویژه شناخت و اتخاذ تدابیری برای توسعه ظرفیت های اقتصادی، ایجاد اشتغال، رونق تولید، تقویت زیرساخت ها و پروژه های پیشران استان، تخصیص اعتبارات ملی برای پروژه های نیمه تمام استان، بررسی و احیای واحدها و طرح های راکد، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری داخلی و رفع مشکلات مردم و به خصوص محرومین و مناطق مختلف استان داشته و تاثیرات بسیار مهمی در پیشرفت استان برجا خواهد گذاشت و به نوعی می توان گفت قطار توسعه و پیشرفت استان با این سفرِ به هنگام، سرعت دوچندانی پیدا خواهد کرد.

 

جا دارد از مردم شریف استان که در سراسر استان با تواضع و خونگرمی کم نظیر، از ریاست محترم جمهوری و وزرای محترم استقبال کرده و مسایل و مشکلات مبتلابه منطقه را با متانت و بزرگواری مطرح نمودند، قدردانی و تشکر داشته باشم. از همراهی و جدیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و طرح دغدغه های بحق تمام مناطق استان خطاب به ریاست محترم جمهور، از پیگیری ها و تلاش نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، مدیران دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه استان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، اقشار مختلف مردم و نخبگان، از رسانه های استان بویژه صدا وسیمای مرکز اردبیل، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات محلی و... که از روزهای پیش از سفر و در حین آن تلاش چشمگیری در این خصوص نمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

 

بدون شک این سفر و حضور علاقمندانه ریاست محترم جمهوری در استان، مبداءتحولات ارزشمندی در سطح استان خواهد شد و این نشانگر توجه عالی ترین مقام اجرایی کشور به توازن منطقه ای و عدالت در توسعه مناطق کم برخوردار کشور است.

 

قطعا ان شاءالله بزودی آثار و برکات این سفر در استان عزیزمان بروز و ظهور پیدا خواهد کرد.

 

سید حامد عاملی / استاندار اردبیل

 

کد خبر 1109448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha