بیانیه گام دوم به عنوان سند بالادستی مد نظر قرار گیرد

 زنگانه تاکید کرد: باید بیانیه گام دوم به عنوان سند بالادستی مد نظر قرار گیرد و برنامه توسعه استان منبعث از گفتمان امام و رهبری و اسناد بالادستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد رنگانه» ظهر امروز در آیین معارفه خود به عنوان استاندار جدید گلستان گفت: استان گلستان جزو ۱۰ استان اول کشور از نظر ظرفیت‌های بالقوه بوده ولی متأسفانه در عمده شاخص‌های توسعه جزو ۱۰ استان آخر و در شاخص های رفاه اجتماعی و اقتصادی جزو ۵  استان آخر کشور است.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه باید در برنامه جهادی پیشرفت برای استان با استفاده از همه ظرفیت ها و فارغ از گرایش ها، وظایف خودمان را در قبال مردم به جای آوریم، افزود: در ابتدای انقلاب، نگاه امام راحل برای کمک به مردم مبتنی بر ظرفیت های مردمی بوده است.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری هم در بیاناتشان فرمودند؛ باید همه توان خود را جزم کرد تا عقلانیت و حرکت انقلابی همراه شده و تحول رقم بخورد.

 

زنگانه تاکید کرد: باید بیانیه گام دوم به عنوان سند بالادستی مد نظر قرار گیرد و برنامه توسعه استان منبعث از گفتمان امام و رهبری و اسناد بالادستی است.

 

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و متخصصان استان نمایندگانی از نخبگان در تمام جلسات حضور داشته باشند.

 

استاندار گلستان، مبارزه با فساد، حمایت از اقشار آسیب پذیر، فعال کردن اقتصاد دریایی، ایجاد بندر سبز، استفاده از نیروهای جوان و کارآمد و تحول اداری را از جمله مسائلی مهم برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1109458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha