۳ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی مهرماه امسال سه میلیون و ۸۸۷ هزار و ۱۹۴ سهم به ارزش۱۰۷ میلیارد ریال درتالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: طی مهرماه امسال سه میلیون و ۸۸۷ هزار و ۱۹۴ سهم به ارزش ۱۰۷ میلیارد ریال درتالار بورس استان مورد داد وستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مجموع معاملات تالار بورس خراسان جنوبی از ابتدای سال تا پایان مهر ماه به عدد هزار و یک میلیارد ریال رسیده است و این آمار معاملات صرفا مربوط به معاملات سیستمی بوده و شامل معاملات آنلاین نمی شود.

 

وی در ادامه گفت: از مجموع معاملات ۳۳ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۷ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

وی در خصوص کلاس های آموزشی اظهار کرد: طی هفت ماه نخست امسال ۲ هزار و ۱۶ نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

 


مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اينکه طی مهر ماه امسال شاخص کل ۴۹ هزار و ۹۰۷ واحد افزایش داشته است، گفت: آمارها نشان می دهندکه در ۶ ماه ابتدای سال جاری مجموعا ۶ هزار و  ۲۰۹ نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

 

هریوندی در پایان بيان داشت: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن (با سطوح متفاوت ریسک) کسب کنند.

 

 

کد خبر 1109462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha