پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان شهرستان سیمرغ

دامادی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهدی دامادی» امروز(۴آبان) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۱۷۰نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیمرغ قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در کنار سایر خدمات این نهاد یکی از اقدامات کمیته امداد به‌منظور رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان، جهت خودکفایی و توانمندسازی آن‌هاست.

 

 

رئیس کمیته امداد سیمرغ با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست  سیمرغ با کمیته امداد، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شد.

 

 

دامادی افزود: پرداخت تسهیلات کارگشایی به ۲۷ مددجوی تحت حمایت در بخش های  درمانی، تحصیلی، ازدواج و خرید لوازم ضروری بوده است.

 

 

وی در ادامه به پرداخت ۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای ۵ مددجوی تحت حمایت در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: خودکفایی و توانمند سازی مددجویان و ایجاد روحیه خودباوری در آنان از رویکردهای اصلی این نهاد است.

 

 

دامادی به پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن برای ۱۳ مددجوی تحت حمایت طی از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: این تسهیلات در بخش های  احداث مسکن، تعمیرات مسکن و احداث فضای جانبی مسکن  پرداخت شد.

 

 

رئیس کمیته امداد سیمرغ ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات به نیازمندان از مهمترین اهداف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برشمرد و افزود: با سپرده گذاری خیران در این صندوق می توان مشکلات نیازمندان را مرتفع ساخت.

 

 

کد خبر 1109470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha