اکران مستند های برتر جشنواره عماردرکانون شهدای مدافع حرم

افروشه از اکران مستند های برتر جشنواره فیلم عمار در محل کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

مصطفی افروشه مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اکران مستند های برتر جشنواره فیلم عمار در محل کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

وی افزود: مستند وعده دیدار،مستند حبیب و... که توسط گروه رسانه ای ماح تهیه شده  برای مخاطبان به نمایش در می آید.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم بیان کرد: مستند وعده دیدار برشی کوتاه از تولد تا شهادت سردار شهید مهدی رحمانیان است که به همت بچه های مسجد تولید شده است.

افروشه اظهار داشت: کارگردانی و تدوین این اثر را عباس رحمانیان و تصویربرداری آن را عباس کاظمی انجام داده است.

وی عنوان کرد: سردار شهید مهدی رحمانیان متولد اسفند 1345 در شهرستان آبادان است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به همراه خانواده به جهرم بر می گردد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: شهید رحمانیان از رزمندگان گردان ابوذر از لشکر 33 المهدی (عج) در دفاع مقدس بود که در اسفند سال 1365 حین عملیات کربلای پنج در منطقه عمومی شلمچه به درج رفیع شهادت نائل آمد.

افروشه به مستند حبیب نیز اشاره کرد و گفت: این مستند نیز که به همت بچه های مسجد تولید شده مربوط به زندگی شهید حبیب ریاضی پور از شهدای مدافع حرم است.

وی به عوامل تولید این اثر اشاره کرد و گفت: مستند حبیب به کارگردانی و تدوین اسماعیل اکسیری‌فرد تهیه شده و سید عباس طهماسبی مدیریت تولید آن را بر عهده داشته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای مدافع حرم در پایان از اهالی مسجد و شهروندان دعوت کرد در اکران این مستندهای جذاب که در جشنواره مردمی فیلم عمار حائز رتبه شدند که از بعد از نماز مغرب وعشا در محل کانون در روزهای فرد اکران می شود، حضور پیدا کنند.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم به آدرس خیابان پیروزی خیابان ۳/۲۱ واقع گردیده است.

کد خبر 1109485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha