فعالان فرهنگی بانوان روستای حسین آباد فلاورجان تجلیل شدند

تجلیل از مربیان بانوان و فعالان فرهنگی روستای حسین‌آباد به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تکریم از بانوان با عنوان شکوه مادری از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امسال در برنامه فهما انجام می شود.

 

تجلیل از بانوان کارآفرین‏، فعال اجتماعی، فرزندآوری و تربیت کودکان و فعالان شاخص در مشاغل مختلف مثل پرستاران از جمله برنامه های این رویداد فرهنگی و هنری است.

کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) از توابع شهرستان فلاورجان که به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری فعال کشور مطرح است، این آیین را با هدف ارج گذاری به تلاش های خانم های فعال روستایی برگزار کرد.

 

به گفته مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) حسین آباد، از 10 زن فعال روستا و عضو کانون که تعدادی از آنان خواهران شهدا نیز بوده اند تجلیل شدند.

 

«رضا قاسمی پور» افزود: این اقدام فرصتی برای تقویت روحیه و تشکر از تلاش و همت این دسته از زنان فعال روستایی بود و مقدمه ای برای الگو بخشی و جذب جوانان و نوجوانان در ادامه این مسیر است.

وی با بیان اینکه این برنامه در آيين و نشستی با حضور مسئولان محلی و ستاد فهما استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا، تعدادی از کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی روستای حسین آباد نیز حضور داشتند.

کد خبر 1109489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha