یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود

بالو گفت: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: هشتم آبان ماه، یادآور حماسه‌های دلاورمردانی است که در دوران دفاع مقدس، افتخارات بزرگی را به ارمغان آورده‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: روز بسیج دانش‌آموزی به پاس دلاوری نوجوان والامرتبه، شهید محمد حسین فهمیده، نامگذاری شده است که به حق می‌تواند الگوی نسل امروزی دانش‌آموزان باشد.

 

وی گفت: در دوران دفاع مقدس نوجوانانی بودند که بدون هیچ چشم‌داشتی از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان همه تبلیغات اسلام‌ستیزی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، وظیفه دشوار و همگانی ما است.

 

بالو مهمترین هدف برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و نوجوان را ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بین دانش‌آموزان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: با معرفی چهره‌های شاخص شهدای دانش‌آموزی می‌توان شرایط مناسبی جهت تبلور نوجوان مومن، انقلابی و پای کار را بیش از پیش در نسل امروزی ایجاد کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: دیدار دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه، غبار روبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در مدارس، تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و نفرات برتر کنکور، دیدار با خانوده‌های معزز شهدای دانش‌آموزی از برنامه‌های اصلی گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان صومعه‌سرا است.

 

کد خبر 1109495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha