ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در محور های مواصلاتی ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در ۶ ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 18 میلیون و 906 تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان ایلام به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4درصد افزایش داشته است.

 

وی گفت: از این میزان تردد بیش از یک میلیون و 581 هزار وسایل نقلیه ورود به استان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به محورهای مواصلاتی که بیشترین و کمترین تردد در آنها به ثبت رسیده، خاطر نشان کرد: محور ایلام – سرابله با بیش از 891 هزار و محور ایوان – ایلام با بیش از 938 هزار تردد، دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده اند.

 

وی افزود: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان دو میلیون و 149هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش را نشان می دهد.

 

دلخواه تصریح کرد: بیش از 107 دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال می باشند.

کد خبر 1109507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha