اهدای بسته معیشتی به خانوارهای کم برخوردار کرمانشاهی

ترکمانه، گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدتدو هزار بسته معیشتی بین خانوارهای کم برخوردار کرمانشاهی با حفظ آبرو توزیع شد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این بسته ها با مساعدت و همراهی عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تامین  و توزیع شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: بسته های معیشتی با اولویت خانوارهای تحت حمایت دارای بیمار زمین گیر و صعب العلاج و سالمندان ساکن در روستاها  توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: خانواده هایی که بسته ها را دریافت می کنند قبلا شناسایی شده اند و این بسته معیشتی بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مناطق چهارگانه شهر کرمانشاه و بخش ماهیدشت توزیع شده و خواهد شد.

 

ترکمانه تصریح کرد: از این تعداد بسته های مذکور ۹۵۰ بسته با توجه به تعداد قابل توجه خانوارهای تحت حمایت در بین مددجویان ساکن در روستاهای بخش ماهیدشت توزیع و یک هزار و۵۰ بسته معیشتیدیگر نیز در میان خانوارهای مددجو ساکن در مناطق چهارگانه شهرستان کرمانشاه توزیع می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد:كمك به همنوع از اصول اساسی دین مبین اسلام است و ماباید درتمامی شرایط در کنار هم دیگر و به کمک نیازمندان بشتابیم.

کد خبر 1109509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha