کشف محموله سنگين سوخت قاچاق در مرزهاي آبي هرمزگان

سردار دهکی از کشف ۶۲۵ هزار ليتر گازوئيل قاچاق در مرزهاي آبي استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « حسین دهکی » در گفتگویی خبری عنوان کرد: با توجه به پيامدهاي مخرب و تاثيرگذار پديده قاچاق بر اقتصاد کشور، مرزبانان نیروی انتظامی در راستاي مبارزه بي امان با قاچاقچيان سوخت و برخورد قاطع با باندها و شبکه هاي سازمان يافته قاچاق کالا و ارز به صورت ويژه در دستور کار مرزبانان قرارگرفت.

 

وي افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتي، مراقبت هاي ويژه و با تلاش شبانه روزي و فعاليت بي وقفه تعدادي از قاچاقچيان سوخت را شناسايي کردند.

 

فرمانده مرزباني استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان در یک عملياتي منسجم در سواحل کرگان، دو فروند شناور را توقيف و 6 عدد مشک ماري شکل حاوي 360 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل را کشف کردند.

 

وی به عمليات غافلگيرانه مرزبانان قشم در مقابله با قاچاقچيان اشاره و بیان کرد: در اين عمليات يک فروند موتور لنج متخلف حامل 265 هزار ليتر گازوئيل توقيف شد.

 

دهکي گفت: در مجموع دو عمليات در آب هاي ميناب و قشم، 625 هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش يک ميليارد و 875 ميليون ريال کشف و 21 متهم دستگير شدند.

 

وی با اشاره به خسارات جبران ناپذير قاچاق برپيکره اقتصادي و اجتماعي جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزم جدي خود براي مبارزه با پديده سازمان يافته قاچاق اجازه هيچ گونه فعاليت سودجويانه را نخواهند داد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1109523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha