اجرای مسابقه دلنوشته ای به امام زمان (عج) به همت بچه های کانون توحید

مقدمی گفت: کانون فرهنگی هنری توحید همزمان با هفته وحدت و همچنین سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه برنامه های متنوعی اجرا کرد.

جواد مقدمی مدیر کانون فرهنگی هنری توحید در گفت وگو با خبرنگار شهرتان های استان تهران خبرگزاری شبستان به اجرای برنامه های متنوع کانون به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه  اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن بیعت‌ با امامت حضرت مهدی (عج) و سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) تجدید عهد نوجوانان با امام زمان عج (عج) تصمیم بر انجام اعمال نیک و کمک به ایجاد زمینه ظهور از برخی برنامه های اجرای است.

وی افزود: اجرای مسابقه دلنوشته به امام زمان (عج )، پیاده روی مسیر پایگاه مقاومت بسیج تا مزار شهداء ، اجرای گروه سرود دختران حاج قاسم از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید اظهار داشت:وظیفه ماست که ندای لبیک خود را به پیشگاه حضرت مهدی(عج) عرضه نموده و با معرفت کامل نسبت به ایشان به وظایف خود در قبال آن حضرت جامه عمل بپوشانیم واگر ما واقعاً محب آقا امام زمان (عج) هستیم این محبت را باید در عمل نشان دهیم.

مقدمی افزود:طبق فرموده مقام عظمای ولایت اگر منتظر امام زمان هستیم، باید در جهتی که حکومت امام زمان(عج) تشکیل خواهد شد، زندگی امروز را در همان جهت بسازیم و بنا کنیم. البته، ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم آن گونه بنایی را که اولیای الهی ساختند یا خواهند ساخت، بنا کنیم؛ اما باید در آن جهت تلاش و کار کنیم.

وی در ادامه از مربی فعال و جهادی آقای جوادی در کانون فرهنگی هنری توحید در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم نیر تشکر کرد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری توحید به آدرس شهرستان فیروزکوه روستای کدوده واقع گردیده است.

کد خبر 1109538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha