تزریق اعتبار برای اتمام پروژه های شهری/ به دنبال حاشیه سازی نیستیم

محمودی گفت: شورای ششم و شهرداری اهواز به دنبال حاشیه سازی و تشنج فضای شهری نیست، آنچه ما به دنبال آن هستیم این است که هرچه سریع‌تر بخش عمده ای از مشکلات کلانشهر اهواز برطرف شود تا با آرامش بیشتری بتوانیم خدمات رسانی کنیم.

«سیاوش محمودی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: شورای ششم از آغاز کار تا به امروز در حال پیگیری و رفع مشکلاتی که از دوران گذشته به ارث باقی مانده است در تلاش بوده و همه توان خود را برای رفع این مشکلات به همت گمارده است.

 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم بحث تعلیق نیروهای پیمانکار بوده که خوشبختانه با برگزاری جلسات متعدد و نشست های گوناکون در حال برطرف شدن است، علاوه بر آن پایه سنوات نیروهای قراردادی که از سال 92 توسط پیمانکاران پرداخت نشده، در حال پیگیری است.

 

وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری بر اساس دستور العمل وزارت کشور بر اساس آزمون انجام خواهد شد اضافه کرد: آنچه که خط قرمز اعضای شورای شهر ششم است تعلیق نیروهای شهرداری است اما از طرفی به دنبال آن نیستیم که حجم نیروهای شهرداری را متورم کنیم.

 

محمودی در ادامه در مورد پروژه های شهری عنوان کرد: به منظورم تسریع در انجام پروژه های شهری هزینه هایی تزریق شده و علاوه بر آن هزینه های برای برطرف کردن برخی از آسیب های آسفالتی مناطق مختلف تزریق شده است که این کار هرچه سریع‌تر انجام شود.

 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص)  یک پروژه محرومیت زدایی انجام خواهد شد که 100 هزار مترمربع  از مناطق محروم کلانشهر اهواز زیرسازی و بهسازی خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه برخی افراد سودجود با روش مطالبه گری غلط به دنبال ایجاد تشنج در شهر هستند ابراز کرد: اینکه جلوی برگزاری جلسه شورای شهر گرفته شود یا اینکه در شهرداری را ببندند روش مطالبه گری درستی نیست و انتظار داریم نیروهای انتظامی و حراستی سرمنشاء این اتفاقات را یافته و مانع از ایجاد تشنج در شهر شوند.

 

محمودی خاطر نشان کرد: شورای ششم و شهرداری اهواز به دنبال حاشیه سازی و تشنج فضای شهری نیست، آنچه که ما به دنبال آن هستیم این است که هرچه سریع‌تر بخش عمده ای از مشکلات کلانشهر اهواز برطرف شود تا با آرامش بیشتری بتوانیم به اهواز خدمات رسانی کنیم.

 

کد خبر 1109547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha