ضرورت اجرای طرح‌های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص‌های فرهنگ در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ضرورت دارد اعضای شورای فرهنگ عمومی با طرح پیشنهادات مفید، در راستای اجرای طرح‌های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص‌های فرهنگ در قرچک گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک به ریاست حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و با حضور فرماندار شهرستان، عبدی‌راد بخشدار مرکزی، سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی، برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان با محوریت اعلام برنامه‌های هفته نوجوان و روز بسیج دانش آموزی(هشتم آبان) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی(سیزدهم آبان) برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: در شرایطی که ضرورت هماهنگی و همسویی صاحبنظران، کارشناسان و برنامه‌ریزان فرهنگی کشور با نیاز‌های فرهنگی جامعه بیشتر احساس می‌شود، ضرورت دارد تمام پیگیری‌های ادارات بخصوص در شورای فرهنگ عمومی نتیجه بخش باشد.

وی افزود:‌وحدت بین آحاد جامعه فارغ از دیدگاه‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی، یک فرهنگ والاست چرا که در این برهه از زمان نیاز است آستانه تحمل افراد و پذیرش دیدگاه‌های متفاوت با هدف تقویت اخوت و هم‌پیمان بودن برای تحقق آرمان‌های انقلاب افزایش یابد.

خطیبی با تاکید بر داشتن راهکار مناسب با جنگ نرم دشمن اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه دشمن تبلیغات گسترده‌ای برای منحرف‌سازی جوانان ما و سیاه جلوه دادن شرایط کشور از همه جهات دارد و متأسفانه منجر به خروج نخبگان و فرار مغزها می‌شود، باید با شناخت دقیق از وضعیت موجود فرهنگی و اجتماعی، راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از این رخداد ارائه شود.

فرماندار قرچک بیان داشت: در هفته نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و روز ملی استکبارستیزی باید برنامه‌هایی در خور منطقه که نقش مهمی در پیروزی و پشتیبانی از انقلاب داشته‌اند، برگزار شود و در اجرای این برنامه‌ها همه ادارات سهیم باشند.

کد خبر 1109548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha