۱۳۰۰مددجوی مازندرانی امسال خانه دار می شوند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ساخت۱۳۰۰واحد مسکن مددجویی ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران آغاز شده است که با همدلی در این بخش قطعا به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»امروز(۴آبان) در دیدار با «منصورعلی زارعی» نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد مازندران بیان کرد: ۸۳هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود:کمیته امداد در خودکفایی مددجویان در بخش های مختلف اهتمام ویژه ای دارد زیرا سیاست راهبردی این نهاد، توانمندسازی است.

 

 

وی اعلام کرد: در بخش جهزیه از اول سال تاکنون در یک مرحله به ۱۷۰ نفر و  مرحله دوم به ۲۰۰ نفر جهیزیه اهدا شد، ۴۷۰ جهزیه نیز در نوبت بوده که آماده پرداخت است، در پرداخت جهیزیه پنج قلم کالا به مبلغ ۱۵ میلیون تومان اهدا می‌شود که قیمت کالاها در بازار تا ۴۰ میلیون تومان متغیر است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در مازندران با بیان اینکه در بحث درمانی با توجه به اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ نفر بیمار صعب العلاج تحت پوشش داریم، تاکنون به ۵۳۸ نفر به مبلغ ۳۹۰ میلیون تومان هر کدام ۷۰۰ هزار تومان کمک شد، گفت: ساخت۱۳۰۰واحد مسکن مددجویی در استان آغاز شده است که با همدلی در این بخش قطعا به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه امداد مازندران ۱۲ هزار نفر دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجوی تحت پوشش دارد، بیان کرد: در بحث تامین لوازم کمک تحصیلی اهدای ۶ هزار و ۴۰۰ تبلت در سال گذشته انجام شد، در بخش تهیه لوازم التحریر به هزار و ۱۵۹ نفر با سرانه ۵۰۰ هزار تومان از محل زکات مساعدت شد.

 

 

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شور عاطفه‌ها، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  به دانش آموزان پرداخت شد، خاطرنشان کرد: خیران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان با این نهاد مشارکت دارند و به یاری این نهاد می شتابند که این اقدام، ستودنی است.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در بحث بازسازی و مرمت مسکن به ۸۰ نفر مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان کمک شد، در بحث معیشت با برگزاری کمک‌های مومنانه و طرح اطعام مهدوی و اطعام حسینی یک میلیون و ۸۰۰ هزارر پرس غذای گرم بین خانواده‌ها با اهدای ۱۷۰ هزار سبد غذایی به مبلغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به نیازمندان اهدا شد، از محل زکات به ۸۷ هزار خانوار سبد معیشتی به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان اهدا شد، در سایر موارد به ۱۱ هزار نفر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

 

 

 مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه خوشبختانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به نیازمندان همه تلاش خود را بکار می بندند، تصریح کرد:  مجلس با کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومان  همدل و همراه است که این اقدام مجلس قابل تقدیر  است.

 

«منصورعلی زارعی» نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه کمیته امداد در توانمند سازی مددجویان برنامه ریزی خوبی دارد، گفت: باید برای خودکفایی مددجویان همه وارد میدان شویم.

 

                                                                                                                       

کد خبر 1109550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha