حضور ۶ قصه گوی ایلامی در رقابت آنلاین جشنواره منطقه ای قصه گویی

۶ عضو و مربی قصه گوی ایلامی در رقابت مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی حضور پیدا کرده و قصه های خود را به صورت آنلاین در معرض قضاوت داوران گذاشتتد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، بر اساس این گزارش رویا هواس بیگی،آرزو گوهری در بخش مربیان و شادی پروین، کیمیارعنایی ،مهدی زنگنه و روژان خالقی کیا به عنوان برگزیدگان بخش استانی کانون ایلام و راه یافته به بخش منطقه ای در این دوره از  جشنواره بین المللی قصه گویی شرکت کردند.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام  با بیان اینکه مربیان و قصه گوهای ایلامی با حضور در  مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به صورت آنلاین قصه های خود را بیان کردند تا شانس خود را برای رسیدن به مرحله کشوری بیازمایند.

 

« محمدرضا رستم پور» یادآو رشد: این مرحله از جشنواره به صورت مجازی در حال برگزاری است و «محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، قصه‌گویی‌های بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را داوری خواهند کرد.

 

وی افزود:  رقابت منطقه ای قصه گویان استان روز دوشنبه ۳ آبان ماه  راس ساعت ۱۴بعد ظهر به صورت زنده از صفحه اینستاگرام کانون استان به نشانی  به صورت زنده پخش شد و مورد توجه مخاطبان و کودکان و نوجوانان استان نیز قرار گرفت.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام خاطرنشان کرد: مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با ۲۲ مرکز فرهنگی، هنری در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد.

 

 

کد خبر 1109556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha