پشت بام یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر به همت اعضای کانون الهادی (ع) ایزوگام شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: پشت بام یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر با مشارکت خیرین بزرگوار و به همت اعضای کانون الهادی (ع) ایزوگام شد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پشت بام یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر با مشارکت خیرین بزرگوار و به همت اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) ایزوگام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه بیش از ده میلیون ریال هزینه داشت که با مشارکت خیرین و اعضای کانون پرداخت شد.

 

وی اعلام داشت: در راستای حمایت از این خانواده که به لحاظ اقتصادی و معیشتی در مضیقه بودند، کمک مومنانه به ارزش  مبلغ 5 میلیون در قالب بسته معیشتی به آنها اهدا شد.

 

هاتفی پور ادامه داد: البته در صورت کمک های خیرین آماده دیگر اقدامات بهسازی مسکن این خانواده هستیم و تلاش خواهیم کرد که گروه جهادی این کانون کمک های بیشتری به این خانواده انجام دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: متاسفانه افراد زیادی در مناطق حاشیه شهر با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در حال گذران زندگی هستند که در تلاش هستیم با مشارکت خیرین به وضعیت آنها رسیدگی شود.

 

هاتفی پور اضافه کرد: گروه جهادی مسجد آقاکاظم آمادگی دارد تا با مشارکت خیرین و نیکوکاران به خانواده های نیازمند در حاشیه شهر کمک رسانی و یاری دهد.

 

 

کد خبر 1109599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha