برگزاری آنلاین جایزه بین المللی حفظ قرآن کریم در کویت

یازدهمین دوره جایزه بین المللی حفظ و تلاوت قرآن کریم به صورت آنلاین در کویت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرای، مهندس فرید عمادی، معاون وزیر اوقاف و امور اسلامی کویت گفت: جایزه بین المللی حفظ، تلاوت و تجوید قرآن کریم کویت به صورت آنلاین از 13 بهمن تا 20 بهمن 1400 مطابق با دوم تا نهم فوریه 2022 میلادی برگزارمی شود.

 

عمادی در سومین نشست کمیته عالی جایزه بین المللی قرآن کریم که با حضور اعضای کمیته تخصصی برگزار شد، گفت: یازدهمین دوره جایزه بین المللی حفظ قرآن کریم با نظارت امیر شیخ نواف آل احمد در ماه بهمن(فوریه) برگزار می شود.

 

وی افزود: این کمیته همچنان نشست های خود را برای به کارگیری همه توان و امکانات به منظور تکمیل مقدمات لازم برای آغاز و برگزاری این دوره  ادامه می دهد. این نشست ها با هدف برگزاری مناسب و در خور شأن کویت برگزار می شود. این کمیته ها برای پیگیری روند پیشرفت ساز و کار آماده سازی این دوره تشکیل شده است.

 

معاون وزیر اوقاف و امور اسلامی کویت گفت: این دوره به صورت آنلاین براساس جدیدترین فناوری های انتخاب شده توسط کمیته های برگزارکننده برگزار خواهد شد.

عمادی افزود: اقدامات بسیاری مانند تشکیل کمیته های تخصصی، انتخاب داوران برای رشته های مختلف این دوره، تصویب سخنرانی ها، گارگاه های این دوره، تایید شخصیت ها، طرح ها و شاخص های ویژه برنامه جایزه بین المللی حفظ قرآن کریم برای برگزاری این دوره انجام شده است.

کد خبر 1109627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha