برگزاری نخستین شادیانه شهروندی در شهر ابوزیدآباد

نخستین شادیانه شهروندی به مناسبت ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهر ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نخستین شادیانه شهروندی  به مناسبت ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهر ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 

این مراسم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ، دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش‌ های مذهبی شهرستان و هیئت فاطمیون شهر ابوزیدآباد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این شادیانه اجرا شد.

 

تلاوت قرائت قرآن توسط نونهال بارفروش، سخنرانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، اجرای گروه سرود ناشنوایان  دست های فرشته در مدح حضرت رسول اکرم (ص)، مسابقه و سرگرمی از جمله برنامه های این مراسم بود. همچنین اجرای عماد مقدم خواننده سنتی، تقلید صدا و دوبلو قسمتی از فیلم مختارنامه توسط یک نونهال ، قرعه کشی سفر زیارتی مشهد مقدس و اعزام ۸ نفر به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه های این شادیانه شهروندی بود.

در بخش دیگری از این مراسم از خانواده شهید موسوی از شهدای مدافع وطن تجلیل شد.

 

شادیانه های شهروندی از جمله برنامه های ابتکاری دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل است که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.

کد خبر 1109634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha