آیین اختتامیه بخش کاریکاتور جشنواره «عصر انتظار» در جهرم برگزار می شود

سروش از برگزاری آیین اختتامیه بخش کاریکاتور جشنواره ادبی و هنری «عصر انتظار» با تقدیر از برگزیدگان در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان بخش کاریکاتور جشنواره ادبی و هنری «عصر انتظار» به میزبانی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این آیین اختتامیه با تجلیل از «احمد رضا سهرابی»، «ابراهیم سلکی» و «محمد حسین اکبری» و با سخنرانی «مجید میکائیلی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب هفت موضوع برگزار شده است، عنوان کرد: «استکبار جهانی، جنگ و خشونت»، «مردم آخرالزمان و آمادگی برای ظهور»، «رسانه ها و شکل دهی افکار عمومی»، «فضای مجازی و شبکه های اجتماعی» و «امیدواری و اعتقاد به ظهور منجی» از جمله عناوین و موضوعات این جشنواره است.

 

سروش ادامه داد: همچنین «فرقه های دروغین و فتنه های آخر الزمان» و «سبک زندگی اسلامی» از دیگر موضوعات جشنواره استانی کارتون «عصر ظهور» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی «عصر انتظار» در سه سطح استانی، ملی و منطقه مقاومت برگزار شده که مرحله استانی، اولین مرحله این جشنواره است، خاطرنشان کرد: دبیری بخش های مختلف این جشنوراه به شهرستان ها واگذار شده است.

 

 مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مرحله نخست جشنواره هنری و ادبی «عصر انتظار» در استان فارس در هفت بخش هنری و 6 بخش ادبی برگزار شده است، گفت: در این راستا برگزاری بخش کاریکاتور و کارتون این جشنواره ادبی و هنری با محوریت شهرستان های جهرم و کوار برنامه ریزی شده است.

 

سروش در پایان اظهار کرد: اختتامیه بخش کاریکاتور و کارتون جشنواره ادبی و هنری «عصر انتظار» روز پنجشنبه 6 آبان ماه از ساعت 18 و 15 دقیقه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور جهرم برگزار می شود.

 

کد خبر 1109643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha