وحدت و یکپارچگی گلستان الگویی موفق برای همه استان های کشور است

آخوند میرزاعلی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی گلستان الگویی موفق برای همه استان های کشور است، گفت:«حق شناس» استاندار سابق گلستان در سیل و بعد از سیل به همراه مسئولان زحمات زیادی را برای مناطق اهل سنت نشین کشیدند تداوم خدمات مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،آخوند «عبدالحی میرزاعلی» امروز(۴آبان) در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید استان گلستان ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری برای هدایت و دعوت همگان به وحدت بین شیعه و سنی، اظهار کرد: از رهبری و سایر بزرگواران که خدماتی برای اهل سنت انجام داده اند تقدیر و تشکر خالصانه دارم.

 


امام جمعه اهل سنت آق قلا در ادامه به هفته وحدت و ایام منتسب به ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)  و سلاله پاک آن حضرت امام جعفرصادق(ع)اشاره کرد و افزود:وحدتمان نباید در طول هفته بلکه در طول سال باید باشد.

 


وی با تاکید براینکه باید اتحاد و انسجام ملی در همه زمینه ها داشته باشیم، گفت: وحدتمان نباید فقط در دین و فقه باشد بلکه در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تعامل کنیم.

 

 

آخوند میرزاعلی بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم برای توسعه و پیشرفت استان از همه نخبگان اقوام مختلف استفاده شود. و برای تعامل بیشتر در همه زمینه ها اتحاد و انسجام داشته باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی گلستان الگویی موفق برای همه استان های کشور است، ادامه داد: «حق شناس» استاندار سابق گلستان در سیل و بعد از سیل به همراه مسئولان زحمات زیادی را برای مناطق اهل سنت نشین کشیدند.  اقدامات و زحمات شان قابل ستایش است. انتظار داریم این خدمات و تعامل تداوم داشته باشد. 

 


امام جمعه اهل سنت آق قلا خاطرنشان شد: اگر وحدت داشته باشیم هیچ وقت وهابیت نمی تواند قلوب مسلمانان را خدشه دار کند.

کد خبر 1109693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha