تشکیل سازمان روستا موجب تعیین یک متولی مشخص برای روستاها می شود

عزیزی گفت: از آنجا که تمام مشکلات را دولت و حاکمیت نمی تواند حل کند به دنبال تشکیل سازمان روستا هستیم تاکه موجب می شود روستاها یک متولی مشخص در همه عرصه ها پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (سه شنبه 4 آبان) با حضور در دهستان «کفترک» و در جمع دهیاران و شورای های اسلامی گفت: در اداره روستاها دچار یک خطای راهبردی هستیم و از آنجا که تمام مشکلات را دولت و حاکمیت نمی تواند حل کند به دنبال تشکیل سازمان روستا هستیم تاکه موجب می شود روستاها یک متولی مشخص در همه عرصه ها پیدا کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است تا بر شمار جاذبه زندگی در روستاها افزوده شود اما وقتی تمام خدمات به سمت شهرها می رود زندگی در روستا سخت می شد و مهاجرت از روستاها رقم می خورد که  این یک خطای راهبردی بزرگ است.

وی اضافه کرد: این نگاه به روستاها باید تغییر کند زیرا موجب سخت شدن زندگی در روستاها شده است و اداره های مختلف یا باید خود را متولی حل مشکلات روستاها بدانند یا ندانند تا تکلیف بر همگان مشخص شود.

عزیزی تاکید کرد: فرهنگ مشارکت و مسئولیت پذیری در روستاها باید تقویت شود و در کنار توجه مسئولان به روستاها برای ایجاد زیرساخت ها، اهالی روستا و خیران نیز در اداره روستا مشارکت جدی داشته باشند.

کد خبر 1109709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha