دستگاه ها برای عملیاتی کردن  مصوبات و برنامه های سفر رئیس جمهور پای کار باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه های اجرایی و اقتصادی در استان برای اجرا و عملیاتی کردن مصوبات و تحقق برنامه های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان با تمام توان پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمد زاده» امروز (۴ آبان ماه) در نشست شورای اداری که به منظور تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان برگزار شد، با تبریک اعیاد ماه ربیع از تصویب ۲۱۷ مصوبه در بخش های مختلف استان با اعتباری افزون بر ۲۰ هزار میلیارد تومان در استان خبر داد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان ابلاغ و به دستگاه های اجرایی در استان اعلام شده است.
 

وی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و اقتصادی در استان برای اجرا و عملیاتی کردن این مصوبات و تحقق برنامه های سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان با تمام توان پای کار بیایند.
 

احمد زاده به جابجایی مدیران و گردش نخبگانی در استان اشاره کرد و گفت: برای تحقق مردم سالاری دینی، دموکراسی و مدیریت کشور، جابجایی ها طبیعی است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ما به دنبال حواشی نیستیم و مدیران باید از حواشی، اختلافات و جریانات سیاسی پرهیز کنند و یک حرکت همگانی برای توسعه، پیشرفت و رشد استان را در پیش بگیرند.
 

وی با بیان اینکه، تخریب مدیران پسندیده و خوب نیست و کاری ناشایسته است، تصریح کرد: جابجایی مدیران دلیل بر حذف نیروها و یا مشکل دار بودن مدیر نیست، بلکه جریان فکری و استفاده از تجربیات و ظرفیت های دیگر افراد شایسته است.  
 

احمد زاده به سوابق خوب و خدمات ارزنده هاشمی معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و تجربیات وی به عنوان فرماندار در شهرستان های پاسارگاد و نورآباد ممسنی اشاره کرد و افزود: هاشمی از مدیران محبوب، ارزشی، ولایی و مردم دار است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید احسان عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری را یکی از فرزندان شایسته و نخبه استان در حوزه اقتصادی همراه با داشته ها علمی و تجربیات ارزنده ای دانست و اظهار کرد: عسکری در جلسه نخبگان استانی به ریاست رئیس جمهور به عنوان یک نخبه، برنامه های اقتصادی خوبی را مطرح کرد که مورد استقبال آیت الله رئیسی قرار گرفت.
 

وی ادامه داد: عبدالعظیم تقی زاده به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فردی شایسته، فرهنگی، مسلط و مجری توانمند و رسانه ای است که قبول زحمت کرده اند و همکار ما شده اند.
 

احمد زاده به مسئله کرونا و به کارگیری همه ظرفیت ها جهت کاستن از میزان شیوع، ابتلا و مرگ و میر تاکید کرد و گفت: وضعیت کرونا در استان خوب نیست و شرایط بیماری کرونا در استان خاص است و کهگیلویه و چرام به شرایط قرمز برگشته و گچساران و بویراحمد در شرایط شکننده ای قرار دارند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حالی پیک ششم را آغاز کردیم که از ۲۰ شهرستان قرمز در کشور ۲ شهرستان آن در این استان است.
 

وی گفت: همه دستگاه های اجرایی استان تاکید ویژه بر رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته و جانانه پای کار باشند و حوزه بهداشت و درمان را یاری کنند.
 

احمد زاده خاطرنشان کرد: کارمندان واکسن نزده برای تزریق واکسن اقدام کنند و از ورود افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند به ادارات جلوگیری شود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به رسیدگی ویژه و بطور خاص به جامعه ایثارگر و خانواده های معزز شهیدان در استان تاکید کرد و گفت: در ارائه خدمت و جذب نیروی های ایثارگر و خانواده شاهد هیچ گونه منع و محدودیتی وجود ندارد.
 

وی ادامه داد: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و به ویژه دستگاه های اقتصادی نسبت به مشکلات خانواده های ایثارگران و شهدا حساس باشند و حق آنها داده شود و جایگاه و شان آنها حفظ شود.
 

احمد زاده یادآور شد: جدب آنها در بخش های اقتصادی و تامین تسهیلات برای سرمایه گذاری مورد توجه جدی و خاص باشد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توجه به خانواده شهدا و جامعه ایثارگری چیزی است که قانون تعیین کرده و این مسئله به معنای این نیست که حق و حقوق دیگران نادیده گرفته شود.
 

وی از همه مدیران، گروه های نخبگانی و بزرگان استان خواست تا با همدلی، همکاری و دلسوزی برای توسعه و آبادانی استان و ارائه خدمت به مردم و پیشبرد امور تلاش کنند.
 

گفتنی است در این نشست توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احکام سیدجواد هاشمی به عنوان سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، احسان عسکری به عنوان سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، عبدالعظیم تقی زاده به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تقدیم شد و از مدیران قبلی این حوزه ها تقدیر شد.

کد خبر 1109724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha