اجرای طرح خانه به خانه واکسیناسیون کووید ۱۹ در بخش چغامیش دزفول

پژمان از اجرای طرح خانه به خانه واکسیناسیون کووید ۱۹ در بخش چغامیش دزفول خبر داد و گفت: از کلیه افراد بالای ۱۲ سال درخواست می شود نسبت به زدن واکسن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید علی پژمان» عصر امروز (سه‌شنبه ۴ آبان) در جلسه شورای سلامت که محل حوزه بسیج انصارالحسین برگزار شد اظهار کرد: آمار واکسیناسیون کووید ۱۹ در بخش چغامیش مطلوب نیست و این امر می تواند افزایش کرونا و افرایش مرگ و میر ناشی از کرونا را در پی داشته باشد و روزهای غم انگیز ماه های گذشته که عزیزان خود را ازدست دادیم تکرار شود.

 

بخشدار بخش چغامیش افزود: در روستاهای شهیدبهشتی، دهنو، خوزینه باقر، سیدنور، خیبر، کهنک و شهیدکریمی باید بزرگان، سران طوایف، معتمدین و افراد بانفوذ در روستا پیش قدم شده و اهالی را تشویق به تزریق واکسن کرده و خود را در برابر کرونا واکسینه کنند تا از مرگ ناشی از کرونا در امان باشند.

 

وی تصریح کرد: طرح خانه به خانه واکسیناسیون در روستای بلادیه با استقبال همراه شد، لذا این طرح در سایر روستاها انجام خواهد شد و انتظار می رود اهالی در این همکاری لازم را داشته باشند و از کلیه افراد بالای ۱۲ سال درخواست می شود نسبت به زدن واکسن اقدام کنند.

 

کد خبر 1109779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha