خداوند پیامبر (ص) را موجب رحمت عالمین قرار داد

حجت الاسلام محمودی گفت: خداوند پیامبر (ص) را موجب رحمت عالمین قرار داد و ایشان به عنوان الگوی تمام بشریت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عبدالرضا محمودی»، امشب (سه شنبه 4 آبان) در مراسم افتتاحیه پنجمین همایش بین المللی «طب از دیدگاه نبوی» که به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: خداوند پیامبر (ص) را موجب رحمت عالمین قرار داد و ایشان به عنوان الگوی تمام بشریت معرفی کرد.

رئیس پنجمین همایش بین المللی «طب از دیدگاه نبوی» اظهار کرد: پیامبر (ص) سرمشق نیکویی برای انسان هاست و 10 سال پیش، مدعیان دموکراسی به پیامبر (ص) توهین کردند و این لکه سیاه برای مسلمین تلخ بود و از این اتفاق برای تبیین سیره پیامبر (ص) استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری همایش 10 سال پیش از این شکل گرفت، افزود: به خاطر آنکه احتمال شیوع پیک ششم از حضور محدود اساتید دعوت شد.

بر اساس این گزارش در ادامه، «مهرزاد لطفی»، هم ضمن ابراز خرسندی از همزمانی همایش با ایام هفته وحدت، تاکید کرد: این همایش در سه روز برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری این مطلب که فارس و شیراز با توجه به ماموریت های آمایشی، مرکز قطب جنوب کشور شد، افزود: ماموریت دانشگاه شیراز طب ایرانی اسلامی است و اجرای این همایش ها به این ماموریت کمک می کند.

کد خبر 1109796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha