بیش از ۲۰۰  برنامه ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سعید شعبانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از 200 برنامه در بیش از 800 واحد و 19 حوزه دانش‌آموزی کردستان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای این ایام اعلام کرد: تقدیر از دانش‌آموزان برتر و نمونه کنکور، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، رونمایی از تمثال شهید رضا خدامرادپور شهید شاخص دانش‌آموزی استان و غبارروبی مزار شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: توزیع دو هزار و 600 بسته معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت، 800 بسته لوازم‌التحریر، 50 عدد تبلت به ارزش 125 میلیون تومان و حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای هفته بسیج دانش‌آموزی است.

 

 

شعبانی اضافه کرد: نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس باز و حضور و اجتماع بسیجیان در 13 آبان نیز در این هفته انجام می‌گیرد.

 

 

وی تصریح کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با عنوان «نوجوان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» نامگذاری شده و سعی براین است در شرایط شکننده کرونایی، یکسری از برنامه‌ها در فضای مجازی و شبکه شاد دنبال شود.

 

میدان دادن به جوانان و نوجوانان از برکات انقلاب اسلامی است

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: میدان دادن به جوانان و نوجوانان به‌ویژه دانش‌آموزان از برکات انقلاب اسلامی است.

 

شعبانی تصریح کرد: شهدای جوان و نوجوان نتیجه میدان دادن امام راحل و سایر مسئولان به جوانان و نوجوانان بود که در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند و تجاربی برای سازندگی کشور به ارمغان آوردند.

 

وی وجود ۳۶ هزار شهید بسیجی دانش‌آموز را بیانگر زیربار ظلم نرفتن نوجوانان و جوانان کشور دانست و گفت: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس با بصیرت خود برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم آفریدند.

 

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: هر چقدر هم از دفاع مقدس دور شویم باز هم جوانان و نوجوانان با تاسی از همسن و سال‌های خود در دوران دفاع مقدس، از کشور دفاع می‌کنند که نمونه بارز آن مقابله با داعش و گروه‌های تروریستی است.

 

کد خبر 1109809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha