مرحله استانی جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در کاشان برگزار شد

مرحله استانی شانزدهیمن جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی چهارشنبه شب در آستان مقدس امامزاده سلطان امیر احمد شهرستان کاشان برگزارشد.

سید عبدالرضا تولیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مرحله استانی شانزدهیمن جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب الزمان (عج) تهران و با همکاری مؤسسات قرآنی و جمعی از پیشکسوتان قرآنی، ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی کاشان در آستان مقدس امامزاده سلطان امیر احمد کاشان برگزار شد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: در این مرحله که با حضور داود جعفری دبیر جشنواره‌های ملی تلاوت مجلسی کشور، مسئولان و قاریان و اساتید قرآنی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل برگزار شد، ۶ قاری برگزیده استانی از شهرستان های کاشان، آران و بیدگل و شهرضا به مدت ۱۰ دقیقه به تلاوت آیات منتخب پرداختند.

 

تولیت ادامه داد: در این مراسم، احسان ابراهیمی، سید مهدی رخسارزاده و صادق رجایی، محمد پهلوانی، محمد مهدی طهماسبی، محمد جواد عطائی  آیات انتخابی خود را از حفظ قرائت کردند که در پایان این مرحله «احسان ابراهیمی» با کسب بیشترین آرای مردمی به عنوان قاری برتر انتخاب شد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان تصریح کرد: احسان ابراهیمی به عنوان نماینده استان اصفهان ، اواخر آبان ماه در مرحله کشوری جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی با متسابقین از سایر استان های کشور به رقابت خواهد پرداخت.

 

۳۴ مؤسسه و خانه قرآن روستایی و شهری ، ۵۰۰ جلسه قرآنی سنتی، حدود ۳۰۰ قاری قرآن، بیش از ۱۰۰۰  حافظ و ۲۵۰ مربی و استاد قرآن و بیش از ۵۰ حافظ نهج البلاغه و بیش از ۵۰ رتبه بین المللی قرآنی در منطقه کاشان فعالیت دارند./

کد خبر 1109843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha