برپایی خیمه نماز در جاده های آذربایجان شرقی طی ایام عید

رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، به تشریح برنامه های جمعیت در ایام عید و تسهیلات نورروزی هلال احمر پرداخت و گفت: همزمان با ایام عید خیمه های نماز در جاده های آذربایجان شرقی برپا می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در تبریز به تشریح برنامه های جمعیت در ایام عید و تسهیلات نورروزی هلال احمر پرداخت.


عزیز نوری از برپایی خیمه های نماز در جاده ها و مناطق مختلف خبر داد و گفت:‌ در 11 نقطه خیمه نماز نصب می شود که با توجه به نبود نمازخانه در برخی مناطق گردشگر پذیر این خیمه ها فعال خواهند بود.

 

وی همچنین از اجرای طرح فرشگان رحمت برای دومین سال متوالی خبر داد و افزود: همزمان با ایام عید طرح فرشتگان رحمت در آذربایجان شرقی باهدف جلی مشارکت های مردمی برای محرومین و کودکان بی بضاعت اجرا می شود.


وی افزود:‌ پذیرایی از گردگشگران با شیرنی و چای و اهدای هدیه همراه خواهد بود و 4 هزار بسته فرهنگی برای کودکان تهیه شده است.


رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: تراکت و بروشورهای با مضمون امدادی و بهداشتی تهیه شده که در اختیار گردشگران نوروزی قرار خواهدگرفت.


نوری ادامه داد: در مجموع 450 نیروی فعال جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در طرح های ستاد تسهیلات نورزوی هلال احمراستان فعالیت خواهند کرد.


وی با اشاره به گسترش فعالیت های هلال احمردراستان گفت:‌با هدف ارتقای فعالیت های امدادی در استان پایگاه امداد هوایی آذربایجان شرقی در نوروز سال جاری فعال خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: معاونت های مختلف جمعیت در ایام نوروز نیزبرنامه های متنوعی دارند که در این میان معاونت داوطلبان و معاونت جوانان در 29 نقطه استان چادرهای راهنمایی را نصب و به مسافرین ارائه خدمات خواهند داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 110986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha