برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کانون صحیفه نور

قلیچ خانی گفت: ۱۰۰ نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری صحیفه نور شهرستان بهارستان در مسابقات ورزشی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

جلال قلیچ خانی مدیر کانون فرهنگی هنری صحیفه نور در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی دومیدانی،تنیس روی میز،فوتسال و...ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری صحیفه نور بهارستان برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در 2 رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال و به صورت انفرادی و تک نفره برگزار گردید.

مدیر کانون فرهنگی هنری صحیفه نور بیان کرد:۱۰۰ شرکت کننده از نوجوانان مسجدی عضو کانون در رقابت های صمیمی در چهارچوب این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نیز از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

قلیچ خانی عنوان کرد: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان نیز با حضور در سالن برگزاری مسابقات از نزدیک به تماشای این رقابت ها پرداخت که نشان از اهمیت ورزش توسط بچه های مسجد دارد.

وی با اشاره به فعالیت های ورزشی در کانون فرهنگی و هنری صحیفه نور بیان کرد:این کانون با مجهز بودن به تجهیزات ورزشی کار خود را آغاز کرده و تا کنون نیز چندین دوره مسابقه ویژه بچه های مسجد انجام داده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری صحیفه نوربا اشاره به اینکه بچه های مسجد با حضور در کلاس های ورزشی مختلف آمادگی شرکت در مسابقات را پیدا می کنند، عنوان کرد: شرکت در این دوره از مسابقات برای گروه های سنی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری آزاد بود.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری صحیفه نور به آدرس بهارستان خیابان امامزاده باقر(ع) خیابان مطهری واقع گردیده است.

کد خبر 1109868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha