اجرای طرح جمعه‌های انتظار در اندیمشک

عاطفی‌مهر از اجرای طرح جمعه‌های انتظار توسط کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک خبر داد و گفت: شعرخوانی، کتابخوانی، قطعه ادبی، قصه‌گویی و دلنوشته از جمله آیتم‌های این طرح هستند.

«شادی عاطفی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای طرح جمعه‌های انتظار توسط کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: شعرخوانی، کتابخوانی، قطعه ادبی، قصه‌گویی و دلنوشته از جمله آیتم‌های این طرح هستند که تاثیر بسزایی در وصل شدن مخاطبان کتابخانه به ویژه جوانان به امام زمان (عج) را در پی خواهد داشت.

 

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک افزود: در صورت کمبود وقت و مشغله زیاد مخاطبان، با درخواست امانت از طرف آنها، این کتاب‌های مهم و ارزنده با پیک به درب منزل ارسال می‌شود.

 

وی با بیان اينکه کتابخانه‌های عمومی دارای منابع بسیار غنی با موضوع مهدویت هستند اذعان کرد: این کتاب‌ها باید در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و انس بیشتر با امام زمان (عج)، به مردم معرفی شوند.

 

عاطفی‌مهر تصریح کرد: بزرگترین وظیفه ما در زمان غیبت، انتظار فرج و ظهور دولت جهانی حضرت مهدی (عج) است که برای عملی شدن این انتظار باید به تمام دستورات قرآن، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) عمل کنیم و ضرورت دارد هر کسی در مقام و جایگاه خود، به این امر اهتمام ورزد.

 

کد خبر 1109898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha