هفته وحدت نماد برادری شیعه و سنی است

غلامی با بیان اینکه هفته وحدت نماد همدلی، اخلاق‌ محوری و عظمت مسلمین و همچنین برادری شیعه و سنی است گفت: این هفته به عنوان نماد پیمان با راه و روش اسلام و خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه هفته وحدت نماد همدلی، اخلاق‌ محوری و عظمت مسلمین و برادری شیعه و سنی است اظهار کرد: هفته وحدت به عنوان نماد پیمان با راه و روش اسلام و خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک افزود: در هفته وحدت، شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت و انسجام داشته باشند و در جهت زدودن اختلافات و همچنین مقابله با دشمن مشترک یعنی صهیونیست، وهابیت و تکفیری‌ها اقدام کنند.

 

وی اذعان کرد: شب میلاد پیامبر اکرم (ص)، شب میلاد نزول رحمت بر همه عالمیان است و خداوند متعال هم در قرآن حضرت محمد (ص) را رحمتی برای عالمیان معرفی می‌کند.

 

غلامی تصریح کرد: همه ساله در ماه ربیع‌الاول به مناسبت میلاد آخرین فرستاده خدا و به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی، هفته وحدت برگزار می‌شود تا مسلمانان به جشن و سرور بپردازند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک در این مناسبت بزرگ و میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اقدام به برگزاری مراسم جشن همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی کرد.

 

کد خبر 1109909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha