کمک مومنانه بچه مسجدی های کانون صدیقه اطهر به نیازمندان در هفته وحدت 

صمدالله سعیدی گفت: در سومین رویداد ملی فهما و ذیل رواق همدلی بخش قابل توجهی از فعالیت ها و برنامه های کانون در بزرگداشت هفته وحدت به کمک مومنانه اختصاص یافت.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون صدیقه اطهر در هفته وحدت، گفت: در سومین رویداد ملی فهما و ذیل رواق همدلی بخش قابل توجهی از فعالیت ها و برنامه های کانون در بزرگداشت هفته وحدت به کمک مومنانه اختصاص یافت.


مدیر کانون فهمای صدیقه اطهر جیرفت افزود: کمک های مومنانه به نیازمندان شامل اجرای چندین طرح از جمله توزیع گوشت قربانی، اهدای لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش، آرد، میوه و اطعام نیازمندان بود.


وی بیان کرد: در اجرای طرح گوشت قربانی، تعداد ۶۰ بسته نیم کیلویی گوشت گوسفندی در بین خانواده های نیازمند محله مسجد توزیع شد.


سعیدی ابراز کرد: با اجرای اهدای لوازم التحریر، کیف و کفش در سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) تعداد ۵ دانش آموز بی بضاعت از این اقلام بهره مند شدند.


مدیر کانون فهما صدیقه اطهر جیرفت ادامه داد: همچنین تعداد ۱۵ کیسه آرد در بین خانواده های نیازمند توزیع شده و میوه نیز بین ۱۵ خانوار توزیع شد.


وی اظهار کرد: در اجرای طرح اطعام نبوی نیز ۲۵۰ نفر از نیازمندان و فقرا در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)، اطعام شدند.


سعیدی اضافه کرد: برپایی جشن یکی دیگر از برنامه های کانون در بزرگداشت هفته وحدت است که همراه با برنامه های شاد و متنوع اجرا شد.


مدیر کانون فهما صدیقه اطهر جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این نیز با راه اندازی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شیرینی سعی کردیم در میلاد حضرت رسول اکرم (ص) کام مسلمین و مومنین را شیرین کنیم.


وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی مشترک بین کانون های صدیقه اطهر و شهید ابراهیم هادی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این هفته بود.


سعیدی بیان کرد: این مسابقات به صورت مشترک بین بچه های مسجد در رشته های فوتبال و فوتسال برگزار شد و در پایان نیز به ۲۰ نفر از بچه های مسجد جوایزی اهدا شد.


مدیر کانون فهما صدیقه اطهر جیرفت در خاتمه گفت: همچنین اردوی یکروزه درون شهری با حضور اعضای کانون های صدیقه اطهر و شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

کد خبر 1109920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha