بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از واحدهای  تولیدی شهرک صنعتی محمد آباد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: استاندار سیستان و بلوچستان از واحد های تولیدی شهرک صنعتی محمد آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا راشکی» اظهار داشت: استاندار سیستان و بلوچستان به همراه دهمرده نماینده مردم زابل از واحد های تولیدی  شهرک صنعتی محمد آباد بازدید کرد.

 

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استاندار از واحدهای اوشیدا و ریسندگی و بافندگی بازدید کرد،  گفت : این دو واحد تولیدی بر اساس ارقام دفتری توانسته اند با سرمایه گذاری 71586 میلیون ریال برای 196 نفر ایجاد اشتغال کنند.

 

راشکی یادآور شد: در این بازدید قرار شد بر اساس مشکلات طرح شده توسط مدیران واحد های تولیدی ،ستاد تسهیل رفع موانع تولید در اسرع وقت برگزار شود.

 

وی افزود: هم اکنون در شهرک صنعتی زابل محمد آباد به عنوان یکی از 7 شهرک و ناحیه صنعتی مستقر در منطقه سیستان ،41 واحد تولیدی با ظرفیت  اشتغال 711 نفر و سرمایه گذاری 214 میلیارد ریال مستقر هستند.

 

 رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یادآور شد: منطقه سیستان  دارای 7 شهرک و ناحیه صنعتی است . این شهرکها و نواحی در گستره ای 353 هکتاری را به خود اختصاص داده اند. تاکنون در این شهرکها و نواحی صنعتی استان 54 واحد تولیدی  با اشتغال 912 نفر و سرمایه گذاری 380 میلیارد ریال بهره برداری شده اند.

کد خبر 1110078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha