خبرگزاری شبستان در کرمانشاه رسانه فعال و تقریبی منادی وحدت شناخته شد

خبرگزاری شبستان در کرمانشاه در پوشش اخبار هفته وحدت در سال ۱۴۰۰ بعنوان رسانه فعال و تقریبی منادی وحدت شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امروز (۵ آبان ) حجت الاسلام حجت الله فاضلی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته وحدت در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن کرمانشاه برگزار شد،گفت: وحدت مهمترین نقطه هراس دشمنان اسلام است و اگر در ابعاد مختلف در جوامع اسلامی شکل بگیرد،  قدرت آن قابل تصور نیست به همین خاطر دشمنان از وحدت اسلامی می‌ترسند.

 

 

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه باشاره به نقش رسانه‌ها در فراهم کردن مبانی فکری و گفتمانی وحدت در جامعه  افزود: امروزه رسانه می توانند مهمترین عامل برای خنثی سازی توطئه دشمنان باشند و باید ها و نباید ها را در راستای ایجاد وحدت را انعکاس می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی  سرمایه گذاری و هزینه های بسیاری را برای تفرقه و نفرت پراکنی بین جوامع اسلامی انجام دادند، اما نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند .

 

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به برهنمودهای مقام معظم رهبری در کنفرانس بین المللی  وحدت اسلامی اظهار کرد:  ایشان خواستار تشکیل اتحادیه امت اسلامی شدند، اتحادیه اروپا در سایه همین وحدت و اتحاد توانسته این همه قدرت اقتصادی،  سیاسی و نظامی بدست بیاورد زیرا یکی از مهمترین مولفه های قدرت اتحاد است .

 

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه  گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت اتحاد بین مسلمانان است و باید از فرصت این هفته ارزشمند برای افزایش وحدت و تقویت مبانی وحدت اسلامی استفاده کرد و بهانه‌ای برای نفوذ دشمنان در میان صفوف متحد خود ندهیم.

 

در پایان این نشست از خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ایرنا ، ایسنا ، فارس تجلیل و تقدیر شد.

 

کد خبر 1110085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha