۱۳ آبان یادآور روحیه استکبار ستیزی مردم ایران است

میر غضنفری با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان گفت: این روز یادآور روحیه استکبار ستیزی و مجاهدت مردم ایران در برابر استکبار جهانی است که هدف آن ریشه کنی ظلم ظالمین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز (چهارشنبه،۵ آبان) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان، اظهار داشت: روحیه استکبار ستیزی در بین ایرانیان قبل از انقلاب، در کتب انقلاب و تا اکنون وجود داشته و  مادامی که ظلمت، زورگویی و اجحاف هست روحیه عدالت طلبی ادامه دار خواهد بود.


فرماندار انزلی با تاکید بر انتقال این روحیه به نسل های آینده تصریح کرد: سال گذشته بنابر تدابیر مقام معظم رهبری به جهت عدم تجمع مردم در اپیدمی کرونا مراسم ۱۳ آبان برگزار نشد اما امسال در صورت تایید ستاد کرونا تجمعات بصورت محدود با کمک سپاه، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و دستگاههای فرهنگی برگزار خواهد شد.


وی افزود: در صورت عدم موافقت با برگزاری تجمع راهکار دومی اندیشیده خواهد شد اما حتی الامکان این تجمع محدود اجرا می شود تا مردم خود را در کنار حاکمیت و نظام احساس کنند.


وی به صدا در آمدن زنگ استکبار ستیزی، گلباران مزار شهدای دانش آموز، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری مجازی با موضوع ۱۳ آبان، برگزاری نمایشگاه مجازی عکس و فیلم با موضوع استکبار ستیزی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه کتاب مجازی با موضوع استکبار ستیزی، برگزاری برنامه های فرهنگی توسط کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از برنامه های پیش بینی شده روز دانش آموز در بندرانزلی اعلام کرد . 

کد خبر 1110133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha