نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد شهرستان آبدانان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردها و آثار هنری اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آبدانان در کانون فرهنگی و هنری الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) این شهرستان با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نمایشگاه دستاوردها و آثار هنری اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آبدانان با حضور  حجت الاسلام« علی چراغی پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و «سمیه حیدری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان، «محسن سلمان نژاد» مدیر کانون الغدیر شهرستان آبدانان و اعضای کانون های مساجد این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: در  نمایشگاه دستاوردها و آثار هنری کانون های مساجد شهرستان آبدانان، بیش از ۵۰ اثر در دو بخش آثار صنایع دستی و نقاشی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد آبدانان به نمایش درآمده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، مورد توجه و استقبال اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سایر اقشار مختلف مردم قرار گرفته است، ابراز کرد: آثار صنایع دستی و سایر بخش های هنری در این نمایشگاه، نشان از ظرفیت ها و توانمندی های اعضای کانون های مساجد شهرستان آبدانان دارد که می تواند در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال بسیار موثر باشد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه و اعضای کانون های مساجد شهرستان آبدانان، گفت: در بحث کارآفرینی تلاش می شود که از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد حمایت شود و در راستای ترغیب، تشویق و معرفی این عزیزان به مجموعه های مرتبط اقدامات لازم انجام شود.

 

وی با تاکید بر حمایت از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان یکی از کانون های فعال در سطح استان است که در بخش های مختلف از جمله کارآفرینی و توسعه فعالیت های کتابخانه های و فعالیت های فرهنگی و هنری زمینه ساز جذب جوانان به مسجد و فعالیت های دینی و مذهبی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد در راستای اجرای طرح ملی فهمای ۳ در سه شبستان و ۱۲ رواق ثبت می شود و در پایان نیز با ارزیابی های انجام شده از کانون های فرهنگی و هنری برتر تجلیل می شود.

 

گفتنی است در پایان نیز از اعضای فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آبدانان با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

این نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان به همت کانون الغدیر برگزار شد.

 

کد خبر 1110193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha