ثبت نام  ائمه جماعات و مساجد کنگاور در پویش طرح لبیک مهرواره اوج

حجت الاسلام کماسی ، گفت: تاکنون ائمه جماعات، هیئت امنا و۷۶ مسجد شهرستان کنگاور در پویش طرح لبیک ((مهرواره اوج)) ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام علی اوسط کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح «مهرواره اوج» را در سطح کشور آغاز کرده است .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور افزود: در اجرای «مهرواره اوج»، روحانیون و ائمه جماعات مساجد این شهرستان به‌عنوان محور اصلی طرح خدمت‌رسانی، مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک‌رسانی به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

 

وی  خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری «مهرواره اوج» ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است  که در این طرح مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهند کرد .

 

حجت الاسلام کماسی تصریح کرد:  تاکنون نیز تعداد زیادی از ائمه جماعات کلیپ یک دقیقه‌ای از فعالیت‌های خود در مسجد که گام اول این مهرواره با عنوان «لبیک» است را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور اظهار کرد: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است که از ۱۳ شهریور ماه در استان آغاز شده و هنوز ادامه دارد. 

 

 

کد خبر 1110212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha