کانون فرهنگی هنری مشکات، همراه و همگام با کادر بهداشت و درمان

حجت الاسلام حبیبی از همدلی و همراهی مجموعه مسجد حجت ابن الحسن و کانون مشکات با کادر بهداشت و درمان خبر داد.

حجت الاسلام «بهنام حبیبی» با اشاره به استقبال گسترده مردم از مرکز واکسیناسیون نخستین مسجد سلامت کشور در منطقه هجرت اراک در حاشیه بازدید متولی سلامت استان از فعالیت این مرکز واکسیناسیون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری مشکات و مجموعه مسجد حجت ابن الحسن همراه و همگام با کادر بهداشت و درمان در راستای کاهش ویروس کرونا و سلامت مردم گام بر می دارند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه فرهنگی مسجد در راستای مبارزه با کرونا افزود: به لطف خداوند متعال و در راستای فرمان مقام معظم رهبری، مسجد و کلیه امکانات جهت کمک به کادر خسته بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شدند.

 

وی اضافه کرد: انجام تست رایگان کرونا، امداد رسانی، کمک به بیماران کرونایی در منزل و پیگیری و رصد آنها و همچنین انجام واکسیناسیون گروه های هدف از اقدامات در حال انجام در  اولین مسجد سلامت در سطح کشور می باشد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر این نکته که علم پزشکی با علم اسلام مغایرتی ندارد،  گفت: علم واکسیناسیون یک علم پیشرفته جهانی است که باید به آن اعتقاد داشت و عمل به آن را جز ضروریات دانست.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حجت ابن الحسن ادامه داد: در طی یک هفته ی اخیر که از شروع طرح واکسیناسیون در مسجد سلامت میگذرد، روزانه به جز روزهای تعطیل حدود ۱۵۰۰ نفر واکسینه و تا کنونن بیش از  ۸۰۰ واکسن تزریق شده است.

 

حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: از باقی مردم این منطقه که تا به امروز به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده اند می خواهیم که با شرکت در طرح «من واکسن میزنم» یاری گر کادر بهداشت و درمان در شکست ویروس منحوس باشند.

کد خبر 1110238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha