نباید در خوزستان شاهد این همه بیکاری و مشکلات اقتصادی باشیم

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه خوزستان دارای سابقه تاریخی درخشان و افتخارات و امکانات خدادادی بسیاری است گفت: مردم خوزستان سزاوار این هستند که بهترین خدمت‌ها به آنها ارائه شود و نباید در چنین استانی شاهد این همه بیکاری و مشکلات اقتصادی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای» صبح امروز (پنجشنبه ۶ آبان) در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان از جهات متخلف استانی مثال زدنی است و خداوند عنایت کرده در طول قرن‌های متوالی مدافع حریم اهل بیت (ع)، دین و ارزش‌های دینی بوده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: خوزستان استانی است که در مواقع مختلف به دفاع از دین و ارزش‌ها در مقابل مهاجمان بیرونی ایستادگی کرده و در زمان دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی اضافه کرد: این استان با سابقه تاریخی درخشان در زمینه‌های مختلف، داشتن دانشمندان، علما و شاعران بزرگ، با تمام افتخارات و امکانات مادی که خداوند عنایت کرده از جمله رودهای بسیار پرآب، زمین‌های بسیار گسترده و حاصلخیز و همچنین وجود مراکز آموزش عالی، ده‌ها دانشگاه و حوزه علمیه از استان‌های بسیار مهم کشور است.

 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه نباید در چنین استانی شاهد این همه بیکاری و مشکلات اقتصادی باشیم عنوان کرد: مردم خوزستان سزاوار این هستند که بهترین خدمت‌ها به آنها ارائه شود اما متأسفانه برخی مشکلات در این استان موجود است که همه باید دست به دست هم دهیم تا جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

 

وی ابراز کرد: امروز همه مسئولان از جمله رئیس جمهور و مسئولان مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و همه دستگاه‌ها مصمم هستند که تمام توان خود را برای رفع مشکلات کشور به خصوص استان خوزستان به کار گیرند؛ بنابراین بنده به عنوان خادم مردم در قوه قضائیه مصمم شدم که با سفر کوتاه به این استان و نظاره کردن از نزدیک بعضی دستگاه‌ها و با گزارش‌هایی که از قبل تهیه و مطالعه شده در حد ممکن و مقدور مشکلات قضائی و مشکلاتی را که می‌توان از طریق دستگاه قضائی به کمک دیگر بخش‌ها شتافت و با همیاری مسئولان استانی مشکلات مرتفع شوند، را بررسی می‌کنم.

 

کد خبر 1110239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha