ورود طلاب بسیجی به مناطق زلزله‌زده اندیکا برای کاهش محرومیت‌ها و کمبودهای فرهنگی

حجت‌الاسلام پرچم گفت: با توجه‌ به زلزله اخیر اندیکا، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی برای ورود در زمینه تبلیغ در حال انجام است تا بتوانیم محرومیت‌ها و کمبودهای فرهنگی را به حداقل‌ برسانیم.

«حجت‌الاسلام بهادر پرچم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه طلاب خوزستانی از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا وارد عرصه جهاد و خدمت‌رسانی به مردم شدند و ضدعفونی معابر و اماکن، انجام امورات متوفیان کرونایی و توزیع کمک‌های مومنانه را انجام دادند اظهار کرد: ۸۷۵۰ نفر از طلاب بسیجی استان خوزستان برای کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها حاضر شدند که خوش درخشیدند و رویکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

 

رئیس سازمان بسیج طلاب خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر اقدامات جهادی ما در راستای مقابله با بیماری کرونا هستند افزود: با توجه‌ به زلزله اخیر اندیکا، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی برای ورود در زمینه تبلیغ در حال انجام است تا بتوانیم محرومیت‌ها و کمبودهای فرهنگی را به حداقل‌ برسانیم.

 

وی اذعان کرد: در نظر داریم تا اعزام تیم‌های تبلیغی و همچنین کار با کودک و اجرای برنامه‌های اعتقادی و فرهنگی برای اهالی مناطق زلزله‌زده اندیکا صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام پرچم تصریح کرد: خوشبختانه تمامی حوزه‌های علمیه خوزستان در زمینه خدمات‌رسانی فعالیت می‌کنند و شهرستان اندیمشک هم ۲ حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) و امام صادق (ع) دارد که امسال، سالی درخشان برای آنها بود و در قله خدمت‌رسانی به مردم قرار داشتند.

 

کد خبر 1110240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha