۲۵۰ بسته لوازم تحریر در ۶ روستای جهرم توزیع شد

زارعی گفت: به همت خیران بسیجی شهرستان جهرم، تعداد ۲۵۰ بسته لوازم تحریر میان دانش آموزان کم بضاعت ۶ نقطه روستایی این شهرستان توزیع شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جهادگران بسیجی در شهرستان جهرم نه تنها در عرصه های سازندگی فعالیت داشته بلکه در زمینه کمک به حمایت تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت نیز حمایت های بی دریغی از خود به نمایش می گذارند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: گروه های مختلف جهادی، از پیش از آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت های جهادگونه خود را در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و جا نماندن آنها از تحصیل آغاز کردند.

 

وی بیان کرد: با توجه به همکاری خوب خیران و نیکوکاران با گروه های جهادی، نقاط مختلف شهرستان جهرم زیر پوشش خدمات آنها قرار گرفت تا فرزندان این مرز و بوم به دلیل مشکل مالی از تحصیل باز نمانند.

 

زارعی عنوان کرد: همچنین با تلاش گروه جهادی «راسخون» و گروه جهادی «شهید عبدالرحمن رحمانیان»، اردوی جهادی با موضوع رزمایش «جهاد تحصیلی» به اجرا درآمد تا به کمک خیران و نیکوکاران برای کودکان و نوجوانان بی بضاعت بسته های لوازم تحریر تهیه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای این برنامه، تعداد 250 بسته لوازم تحریر تهیه و با حضور جهادگران بسیجی در 6 روستای شهرستان جهرم، به دانش آموزان هدیه داده شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم، خاطرنشان کرد: بسته های لوازم تحریر در سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) میان دانش آموزان پایه ابتدایی مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان جهرم (موردک، تشک، گچ برو، سه چاه، گلو براق، چنارسوخته) توزیع شد.

 

وی ادامه داد: این بسته ها حاوی اقلامی همچون دفتر، مداد، مداد رنگی، خودکار، مداد پاک کن، مداد تراش و... بوده است.

 

زارعی در پایان با قدردانی از عوامل گروه های جهادی و خیران و نیکوکاران، تصریح کرد: بسته های لوازم تحریر با هزینه ای افزون بر 130 میلیون ریال تهیه شده است.

 

کد خبر 1110275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha