سرمایه تعاونی ها اعتماد مردم است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، سرمایه تعاونی ها را اعتماد مردم دانست و گفت: حمایت از بخش تعاونی ها از سوی دولت در واقع کمک بسیار ارزشمندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین « محمد عبادی زاده » در جمع فعالان عرصه اقتصادی در بخش تعاونی، با اشاره به اینکه مهمترین کاری که در بخش اقتصادی کشور می توان بدان اشاره کرد بخش تعاونی ست، اظهار کرد: همان طور که در قرآن کریم هم به این مهم اشاره شده است (تعاونوا علی البرّ والتقوا). با همدیگر همکاری و همفکری  کنید و نمونه "برّ" (کارنیک) همین تعاونی ها می باشند.

 

وی افزود: حمایت از بخش تعاونی ها از سوی دولت در واقع کمک بسیار ارزشمندی است در گسترش عرصه تولید و حتی خدمات و نیز در مقابل در بخش اقتصاد مقاومتی کمک بسیاری صورت خواهد گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: دولت باید با واگذاری تسهیلات و حمایت و نظارت در بخش تعاونی ها به این مجموعه فرصتی را بدهند تا بتوانند از انزوا بیرون آیند و در اقتصاد مقاومتی موثر باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: باید پیشنهادات و برنامه هایی در این حوزه مطرح و از طریق نمایندگان در مجلس ارائه شود که مشکلات این مجموعه حل شود و نیز آسیب شناسی صورت گیرد و نظارت اولیه باید از درون خود تعاونی ها صورت گیرد.

 

وی گفت: بخش تعاونی به عنوان یک مجموعه ایی که مردم نهاد است و سرمایه تعاونی ها اعتماد مردم است باید مورد اهمیت و حمایت در مجموعه ی دستگاه های مرتبط نظام واقع شود.

 

 

کد خبر 1110280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha