برترین های مسابقات ملی مهارت به مسابقات شانگهای چین اعزام می شوند

دارایی گفت: در فارس ۳۳ نفر رقابت کننده از ۲۵ نقطه کشور در ۲ رشته طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت به رقابت پرداختند و برترین های این مسابقات به مسابقات شانگهای چین اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی دارایی»، امروز (پنج شنبه 6 آبان) در مراسم اختتامیه بخش فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که در مجتمع «شهید آیت الله ربانی شیرازی» شیراز برگزار شد، گفت: مسابقات امسال تفاوت ماهیتی با ادوار مختلف داشت مشارکت موثر سایر استان ها و تمرکز زدایی بود و میزبانی بخش های مختلف مسابقات به 17 استان سپرده شد.

مدیر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: در فارس 33 نفر رقابت کننده از 25 نقطه کشور در 2 رشته طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت به رقابت پرداختند و برترین های این مسابقات به مسابقات شانگهای چین اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در بحث مهارت دچار واماندگی مهارتی می شویم، افزود: یکی از کارهای این سازمان غلبه بر واماندگی است و این سازمان جایگاه شتاب دهنده ذاتی دارد.

کد خبر 1110304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha