تکیه بر نقاط مشترک در جامعه امیدبخش توسعه، پیشرفت و آبادانی است

جناسمی گفت: تکیه بر نقاط مشترک در جامعه امیدبخش توسعه، پیشرفت و آبادانی است و باید در این راستا گام برداشته و برای توسعه و تعالی کشورمان گام برداریم.

«حسین جناسمی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران از همراهی وطن خواه مدیر کل فرودگاه استان مازندران و  دیدار با مولوی یعقوبی در روستای قره تپه بهشهر خبر داد و اظهار کرد: مهمترین مساله ای که انقلاب ما را به این جایگاه رفیع عزتمندی رسانده وحدت بوده است و باید ادامه یابد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: شوکت و بزرگی و عزت ما در اتحاد و همبستگی و با هم بودن است و باید برادرانه در کنار هم همچون همیشه زندگی مسالمت آمیز داشته و دشمنان را از رسیدن به برنامه هایشان در جهت ایجاد اختلاف در بین مسلمانان ناکام بگذاریم.

 

وی با اعلام اینکه همه ما برادران دینی هستیم و باید از ظرفیت ها و نقاط مشترک برای توسعه و پیشرفت بیشتر ایران اسلامی بهره مند شویم؛ خاطر نشان کرد:امیدواریم با اتحاد و همبستگی میان اقوام مختلف بتوانیم دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شکست دهیم.

 

جناسمی گفت: تکیه بر نقاط مشترک در جامعه امیدبخش توسعه، پیشرفت و آبادانی است و باید در این راستا گام برداشته و برای توسعه و تعالی کشورمان گام برداریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: حضرت محمد(ص) آخرین پیام‌آور وحدت و صلح برای جامعه بشری است که خود محور اتحاد، همبستگی، اخلاق مداری و وحدت است و همه ما به عنوان پیرو آن حضرت باید در این راستا و افزایش وحدت تلاش کنیم.

 

وی یادآور شد: هفته وحدت، نقطه امیدبخش همبستگی، انسجام و همدلی میلیون ها مسلمان در سراسر جهان است و نه تنها هفته وحدت بلکه باید این اتحاد و با هم بودن در همه ایام سال در دستور کار ما قرار داشته و با دوراندیشی و گوش به فرمان رهبری بودن از تلاش دشمنان اسلام برای اختلاف افکنی میان مسلمانان جلوگیری کنیم.

کد خبر 1110331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha